Underbara vinterdagar

Ja, det är så här jag vill att vintern ska vara. Mycket snö, minusgrader och sol. Jag mår riktigt bra av det. Har inte orkat vara ute så länge, som jag skulle vilja. Skulle gärna ha en heldag på skridskor eller skidor, grilla korv och ha varm chokladfika. Men en vecka efter operation så orkar man inte så länge. Kan kanske bli om en vecka eller två hoppas jag.

Idag har jag och Joel varit på bio med Kerstin och Alicia. Första gången för Joel och Alicia, så det var mysigt. Hann stå lite ute i V-by, när barnen lekte i snöhögarna. Så det har varit en mycket bra dag i det hela.

Imorgon är det dags att jobba igen Känns lugnare att komma dit än att vara hemma, så det ska säkert gå bra.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen