Stolt

Sitter och tänker på min goa son. Han var så duktig igår när de skulle iväg. Han packade sin väska jättebra helt själv. Han la i rätt antal strumpor och kalsonger utan att jag sa någonting. Han tog extra tröja och byxa, sen tyckte jag han skulle ta lite mer extra och understället hängde på tvättlinan så det hittade han inte. Väldigt bra packat för att vara 4,5 :). Sen var det lite jobbig resa, men väl på plats så sprang han direkt dit farmor har leksakerna och lekte glatt. Han ringde mig på kvällen och sa god natt "jag kommer sakna dig i natt mamma", mmm min lille goding.

Stolt över de stora som åker slalom idag, 2a gången för grabben och första gången för tjejen och de tycker det är roligt. Kul. Hoppas Joel vill testa någon dag också.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen