Lekfylld helg

Har firat en pigg 100-åring i helgen - vår församling. Varit trevligt. Var ute några timmar med Joel igår, lekte med bilar och sen var vi i pulkabacken. Idag har vi lekt på hans rum. Det är lätt att leka med honom. Han vill bestämma. Han pratar hela tiden och fantasin flödar så jag behöver bara sitta eller ligga brevid och hålla i en bil eller nåt. Mycket bekväm lek. Sen var vi alla 4 i hans rum och kastade boll bla. Jag tror att han mös.

Jag har myst i helgen då jag har fått vara med min familj. Skulle önska att det inte var så snörvligt, vi är inte helt alerta, men det kommer.

Har nyss sett solsidan. Gillar det, men klarade inte av att sitta och se på Ove idag. Fick resa mig och gå iväg en sväng. Han gör mig galen, men de andra skrattar jag glatt åt. Får se om jag orkar se Wallander ikväll.

Kommentarer

Anonym sa…
Vi missade solsidan igår, får se det ikväll istället. Ove är ju extremt jobbig, var han extra jobbig i detta avsnittet??
Ha en bra vecka!
Kram
Tina sa…
Ja, han var riktigt "Ovig".... :)

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen