Hemma bäst

Operationen gick bra igår. Det var väldigt mycket stenar sa doktorn. Sen mådde jag så dåligt av narkosen eller morfinen, alla som kom in samtidigt som mig eller efter åkte hem före mig. Jag var kvar till sist för illamåendet ville inte släppa. Vid 20 tiden åkte jag ändå taxi hem. Mycket skönare att sova hemma. Nu mår jag ok, har lite ont och är trött, men jag är ju hemma och får ta det lugnt och se alpint, så jag kommer bli så bra.

Såg en intervju med Tina Thörner, vilken underbar kvinna. Hon har så mycket positiv energi som man blir smittad av. Så vill jag också ta livet. Mia Skärringer är inte heller så dum.

Kommentarer

Anna sa…
Åh, skönt att det är gjort nu! Stor kram på dig! Vila nu och ta hand om dig=)
PS. 1:a numret damp ner i brevlådan igår! *vardagslyx* Tack igen!
/Anna dagmamma
Emma sa…
Oj! Operation - det var inte (så sitt sätt då)kul. Hoppas att du får piggna på dej kvickt igen!
kram//E
AnnieeG sa…
fortsätt krya på dig Sötis!! Kram kram

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen