Härliga helg

Världens goaste 1 åring

Klockan är alldeles för mycket, borde lägga mig. Har planerat lite, som händer framöver 80-årsfest och bröllop. Skönt att ha koll på läget även om det finns mer att göra.....

Har haft en riktig slapp dag, förutom att jag kom iväg till tippen med skräp och gran. Skönt att ha det gjort.

Sen hade vi familjen L här, mysigt som alltid.

På måndag ska jag opereras, nu ska gallan bort, ska bli skönt att bli av med eländet. Sen är jag hemma en vecka. Får se hur jag mår efter ett sånt ingrepp. Det är titthålsoperation, men jag ska sövas. Är inte nervös, de gör sånt på löpande band.

Kommentarer

Anonym sa…
Hon är ju bara fööör söt er lilla tjej. Tycker man ser mycket Joel i henne.
Lycka till på operationen, det går säkert bra. Skönt att slippa lida av magont framöver.
Kram Gunilla

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen