After Work

Nu är det after work här på jobbet. Det är fredag och jag längtar lite hem till min familj, men det är ju trevligt att träffa kollegorna i lite mer avslappnade former.

Vad gör det andra barnet med en? Jag har ändrats så mycket. Jag har alltid gillat barn och tyckt det varit mysigt med bebisar. Men sen under några år så brydde jag mig inte så jättemycket, det var mysigt, men... ja, ni förstår säkert.

Men nu är jag helt såld när jag ser en bild på en bebis. Jag vill också ha....hm, inte bra. För egenligen vill jag inte ha. Vi kan inte vara fler i familjen och vi kommer inte orka, så nej, men..... :) Ja, ja, får snusa på andras.

Nu ska jag stänga ner här och gå upp till mina kollegor. Trevlig helg!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen