Lyx i vardagen

Trots att jag och mannen möttes i dörren idag när jag kom hem så hade han lagat middag till oss, och bakat bröd till. Det vill jag kalla vardagslyx :). Tack min älskling!

Dagarna rullar på, jag är trött. Jag har slängt ut granen, men inte resten av julen. Vill njuta av den så länge det är så här mörkt och trist. Gillar inte att snön smälte bort, vill ha kallt och gnistrande snö. Hoppas det kommer igen. Förstår alla vintrar man varit deprimerad, då det har varit så här hela vintern. Mörkt, fuktigt, regnigt och rått. Blä.

Nu ska jag umgås lite med mannen innan jag somnar.

Kommentarer

Anonym sa…
Bra jobbat Franz!!
Det finns ju knappt nåt bättre än att komma hem från jobbet och middagen är i stort sett klar. Har blivit bortskämd med det oxå nu det sista, underbart!
Kram Gilla

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen