Linnea 93

Jag och Tilda gick till kyrkan idag. Vi fikade med bla Linnea 93 år. Tänk vad man varit med om när man är så gammal. Och hon är verkligen pigg och med, nja kroppen hennes är inte så pigg. 78-åriga Ingrid sitter vid samma bord och tackar för julhälsningen hon fått på mail, i bifogad fil. "Pratar ni om något ni har skickat på mail" säger Linnea. "Ja" säger jag. "Jag har bett dem (hennes barn) att ta bort internet, för jag blev så stressad av att kolla mailen". Ja, men tänk då har hon i varje fall haft det och hanterat det, fantastikt :).

Ja, det var en trevlig stund som vanligt. Här hemma har jag precis badat barnen. Nu är det lite mys innan läggdags. Imorgon gäller det...

Kommentarer

Anna sa…
God fortsättning & lycka till i morgon;)
Stor kram, Anna
Anonym sa…
Lycka till med jobbet imorgon, det kommer gå galant!
Å gott nytt år vännen! Är så glad att få ha haft dej som vän ännu ett år som gått. Ser fram emot våra träffar år 2011
Kram Gunilla

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen