Kaffe

Tilda sover i vagnen, Joel är hos dagmamma, jag har rensat lite kläder och nu sitter jag med min kaffekopp. Känns som en helt vanlig dag :). Vá, säger ni? Nej, så bra är det inte, det är bara tillfälligt. Mannen är hemma, bara och handlar. Jag har tagit semester idag för att vara med på sista babysimmet. Känns väldigt bra :).

Annars har en vecka gått och jag är väldigt glad över att det inte var en full vecka, bra med mjukstart. Det blir inte full vecka denna vecka heller, skönt.

Var och såg Änglagård i torsdags, den var mysig. Absolut sevärd. 1992 kom första och 1994 den andra och det är ju nästan 20 år sen. Det syndes tydligt på tillbakablickarna man fick i filmen. Helena Bergström 20 år äldre, betydligt vackrare nu. 90-talet känns som igår, men så är det ju inte. Tänkte även på det när jag såg Annica Jankell på tv idag, hon har ju varit med ett tag nu på TV4 morgontv, men nog gick det ganska många år då man inte såg henne. Kul när de får en andra chans, eller vad man ska kalla det, efter så många år. Det finns kanske hopp för oss också :).

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen