HELG

Vi var 8 mammor i fredagskväll. Mycket trevligt. Även om jag kan bli lite stressad över alla ombyggnationer eller renoveringar alla vill göra. Visst jag vill också, men känner mig lite begränsad. Hon vi var hos har en pojke i exakt samma ålder som Joel, får se om dom klickar någon dag, det vore ju skoj.

Jag tycker det är lite läskigt att barnen ska bli stora. Nu är Joel i en mysig ålder där han gärna får stanna länge. Det är inte läskigt med trots och gråt, nej det är världen runt omkring som är läskig. Ska dom klara sig där ute?!?!

Hade en heldag med familjen L igår. Männen var på mc-mässa. Vi var här och ute och där :). Mycket mysigt och trevligt.

Nu ska vi strax till kyrkan där en eventuell ny kvinnlig pastor ska predika. Ser fram emot att se vad det är för en filur :). Annars är det väldigt skönt med helg.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen