Boulekväll

Jag fick pris igår, 1 timme på boulebana och ett litet bouleset. Vill ni veta varför?!!!


Trevlig kväll, kul med boule i Prins Bertils boulehall, god mat, trevlig gemenskap, fika och prat. Vi åkte därifrån runt 23. Några hade fått för mycket i sig, blir så där överdrivet kramiga, pratar högt och ska plötsligt röka och tjejerna fnittrar och skriker.... Ja, ja... Några kom direkt till gemensamma frukosten på kontoret kl 8. Helt otroligt, förstår inte hur det orkar.

Så hade vi det vanliga kick off programmet idag med inspirerande ord och siffor, men idag var första gången som jag tyckte det var riktigt dåligt tyvärr. Utdraget och upprepande, synd. Det brukar vara bättre. Ja, ja, säger jag om det också.

Här hemma har jag 2 goa barn som har det bra med sin pappa och som jag längtar efter. De är så kramgoa på ett MYCKET mysigt sätt när jag kommer hem om dagarna.


...jag vann inte, jag kom sist. Förstår inte hur jag och min lagkamrat lyckades med det, men det gick riktigt dåligt. Får ta med mig familjen dit och träna.

Kommentarer

Anonym sa…
Underbar bild på underbara barn!
Kram Gilla

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen