110101

Snyggt datum, 110101, att bli 11 månader på. Det blir nämligen vår lilla underbara Tilda idag. Har haft min bror med familj boende här. De var hos andra vänner och firade nyår, men hade lite soft tid med oss idag. Mysigt. Saknar att ha dem nära. Lugna, fina barn, precis som Joel. Så de var väldigt lugna i vardagsrummet idag.

Känns nästan som söndag, men det är det ju inte tack och lov. Att börja jobba på måndag är ju fullt normalt, ett sånt liv har ju de flesta. Skulle jag vara hemma så länge som min mamma var hemma (16 år) så hade det varit riktigt riktigt svårt att komma igång att jobba igen. Det här kommer gå så bra......

På tal om mamma så firade hon 51-årig bröllopsdag med sin man, min pappa igår. Det är stort och de är fortfarande kära, det är riktigt stort. Grattis till mina goa föräldrar!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen