Visst är det trevligt att ha många vänner....

Hur många vänner har du på FB? Jag har 333, undra hur många som är mina vänner egentligen. Men av dem 333 så var det 100 som grattade mig igår och det är verkligen inte illa. Tänk så trevligt det är med FB och att bli hyllad trots allt.

Hade mor och far, Fia och Christer, Kerstin och Ari med barn här i lördags. Mysigt. Så jag blev firad lite i förväg. Gårdagen var lugn och skön. Slocknade med Tilda i soffan 18.30, hade nog kunnat sova resten av natten, men det gjorde jag inte. Kom igång och var lite trevlig med de stora barnen som kom från sin mamma.

Gick över till ett grannhus som är till salu. Såg på nätet att de har gjort en trapp upp till vinden och inrett det till ett rum. Det var så fint, blir så sugen på att göra så. Men vi vet inte om vi har råd. Vi köpte ju trots allt vårt hus för mer än 1 miljon mer än dem. De hade även gjort större hall och kök. Å, jag vill också.... Ja, vi får väl se.

Idag lunch med K, sen babysim och sedan Joels luciafirande med fika. Myysss!!! Såg lucia på tv i morse, i vanlig ordning och fick lite stämning. Glad Lucia på er!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen