GoseTilda

Ja, idag var väl sista föräldradagen som jag tog ut. Tilda är så fantastisk go, hon kan borra in huvudet i en och gosa. Det har vi gjort idag :). Sen har jag promenerat med henne sovande i vagnen. Hon äter rätt bra nu, hon vill inte ha välling eller gröt konsistens. Hon vill inte ha så mycket barnmatsburkar utan helst vår mat. Förra veckan ammade jag 3 ggr/dag. Den här veckan 2 ggr/dag. Fr o m nästa vecka så kan jag tänka mig att amma henne på kvällarna, men det får vi se. Jag har inte varit så orolig utan tänkt att det löser sig när det är dags. Jag slutar bara. När hon var 8 månader i början av oktober så slutade jag ju bara att amma på natten och det gick bra.

Nu blir det häng i soffan. Min bror med familj skulle ha kommit idag, men deras äldsta är sjuk så de avvaktar till imorgon. Inget speciellt på tv heller. Ska väl läsa klart "Varför gråter inte Emma?", har dragit ut på den boken eftersom den är så ledsam.

Ha nu en trevlig nyårsafton!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen