Goooodiiiisss

Jag har redan börjat äta godis, var ska detta sluta. Vi brukar i och för sig få väldigt mycket choklad på jobbet så detta är ju inte ovanligt. Jobbet ja, undra vad de tycker om mig. Jag har sagt till om att jag vill ha min arbetsplats, eftersom min vikarie ska vara kvar så tycker jag att hon borde flytta på sig. Nej, det blir jag som får flytta.... Sen såg jag ett protokoll där de tagit upp att de ska ta fram IT-utrustning, telefon och nytt nr till mig. Var tvungen att skriva tillbaka att jag har ju visitkort med MITT nr, så vem borde byta egentligen?!?! (Exakt så skrev jag inte....) Men jag blir så trött att de inte kan tänka lite smartare eller välkomnande eller vad jag ska kalla det.

Har en go son här hemma, som stänger in sig på rummet och har disco med sin lysande gran. Sen visar han mig en legoritning "visst här den här fettcool mamma" och nu sjunger han reklamslingan: "julen är skär, 101 butiker..." :). Barn är livet just nu!!!

Kommentarer

Anonym sa…
Ja, ska vi strunta helt i jobb och folk som inte har vett att uppskatta oss??
Vi stannar hemma och njuter av barnen och livet istället. Vi skulle kunna träffas flera ggr/vecka och bara sitta och mysa...
Hoppas allt är okej för övrigt så här dagarna innan jul.
Kram Gunilla

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen