GOD JUL!


I eftermiddag bär det av till Dalarna. Takboxen kom på igår så vi ska få plats med alla personer och grejer :). Halkan skrämmer mig inte, snarare trafiken, bara hoppas det är ok. "Tomten jag vill ha en riktig jul" sjunger Måns i mina högtalare. Måste nog säga att det nästan är det, med all snö, gemenskap och god mat. Jag kan nästan känna Joels pirr i min mage också. Så mysigt. Hoppas ni mina bloggvänner ska få uppleva det ni tycker är en riktig jul. Och glöm inte vem vi firar trots allt. Ni som är själva med er familj ska kanske för första gången damma av er konfirmationsbibel och läsa Lukasevangeliet 2. Jesaja 9:6 "Ett barn blir oss fött, en son blir oss given och på hans skuldror ska herradömet vila" Amen! Kram och GOD JUL!

Kommentarer

Anonym sa…
Jo, vi har firat en riktig jul med julevangeliet, gemenskap, mat och paket. Mys på högsta nivå.
Kram Gilla

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen