Trolleri och babysim

Har haft en skön helg. Mannen har varit lite krasslig så han har mest legat inne och tittat på film och tagit det lugnt, förutom när frun har skickat iväg honom för att handla.

I lördags och söndags så var jag, Joel och Tilda i kyrkan. Det har varit 100-årskalas och på lördagen var det verkligen kalas med tårta och fiskdamm. Sen var en kille där båda dagarna och trolla och gjorde roliga ballongfigurer. Han var mycket bra, på barnens nivå. Lyckat!

Resten av söndagen tillbringade jag i soffan, jag var så trött. Men jag ryckte upp mig framåt kvällen och åkte på gospelmässa. Jag var alldeles för trött, så jag velade fram tills jag åkte. Det var mycket skönt att komma iväg själv och sen bli lite påfylld inför en ny vecka. En mycket bra kväll.

Nu har jag varit på babysim, det började idag och vi var bara 2 anmälda, så jag fick med mig K i det sista så vi blev 3. Mysig stund i varmt vatten. Känns roligt att få göra det här innan jag börjar jobba :).

Ska snart iväg till Kista och träffa bästa Gilla. Vilken bra måndag det här blev :).

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen