Mandolinvägen

Sitter och äter choklad och dricker kaffe, mmmm vad gott. Det är fredag!!!! Ska packa och sen hämta Joel lite tidigare. Mannen kommer också lite tidigare, vi ska åka till mina föräldrar. Hade en diskussion med min syster om att mamma egentligen inte orkar att vi kommer. Det är så ledsamt så ni anar inte. Det har varit flera begravningar för mina föräldrar sista 2 veckorna, sångövningar, pensionärsmöten, fix med blommor mm. Ni skulle bli helt slut av att bara läsa om allt de gör. Min bror M var där i början av veckan med sina 3 barn och det blev mamma väldigt trött av. Egentligen skulle jag inte säga att vi kommer för då skulle hon inte kunna greja innan, vi skulle bara dyka upp och sen städa själva. Jag vet ju att de tycker om att vi kommer och livar upp huset lite. Jag får helt enkelt se till att mamma sitter och jag servar.

Det börjar redan nu bli tomt i hjärtat ibland när jag tänker på dem, fast jag har dem kvar. Det är som jag skrivit förut så mycket känslor kring allt med dem. Jag blir arg samtidigt som jag blir ledsen, men nu ska vi ha en mysig helg. Hoppas ni också ska ha det kära bloggvänner.

Kommentarer

Lilla Li sa…
Hoppas att helgen blev skön och fin:) kram till dig!

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen