En liten färd

Har varit till Sumpan idag och lunchat med chefen. Bad ju om det mötet och det kändes väldigt bra. Han håller fast vid det vi pratade om för ett år sen, men att vi kanske mer ska prata ihop oss om formerna när jag börjar och även ta med kollega C i de samtalen, vilket jag håller med om. Han ser i varje fall att jag och C har båda utvecklingsmöjligheter, men på lite olika sätt. Kändes bra att höra. Ja, lite mer inspirerad blir jag av att jobba, vilket känns skönt. Fast nu ska jag inte lägga mer krut på det. Jag ska luncha med C någon dag, men sen ska jag njuta med Tilda och i mitt hem sista månaden hemma. Tur att barnen finns kvar även om man börjar jobba :).

Tog en sväng till Jakan för att köpa den där fina tomteklänningen som jag såg i Kista i måndags, men den fanns inte i rätt storlek där. Nu har jag ringt Barkarby och bett dem lägga undan den. Så Tilda kommer bli en så söt tomtemor.

Dags att hämta goa Joel.

Kommentarer

Anonym sa…
Bra att du träffat chefen och att du fick lite frågetecken utredda.
Så det blev den där ursöta tomteklänningen till Tilda iallafall!! Ja, imorrn kommer ju barnbidraget så det är ju perfekt! :) Kan förstå dej, hon kommer bli söt som en liten docka i den!
Kram kram Gunilla

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen