Vissa dagar sätter man sig inte förrän nu

Ja, så har det känts idag. Det händer någonting hela tiden. Visst sitter man emellanåt, åtminstone när man äter.

Fick väcka barnen för att vara på BVC kl 8.45, tog bussen dit. Tog det lugnt, så hela turen tog 3 timmar. Sen hem och börja baka bullar. Mina föräldrar kom vid 12 och stannade till 17. Mysigt. Tvätt, disk, bada barn ja, lite vanliga vardagssysslor. Nattning av barn och tillslut slå sig ner i soffan ett tag. "Bonde söker fru" (samtidigt som jag nattade Tilda), gillar det programmet. "Berg flyttar in", gillar gillar det programmet och nu "Välkommen åter" gillar inte det programmet så jättemycket.

Mycket bra dag, men jag är lite tung i huvudet.
Imorgonkväll kommer våra vänner från Ö-vik. Ska bli så mysigt att träffa dem och deras lilla nykomling, som nu är 4 månader.

Kommentarer

Anonym sa…
Ser du inte Grey´s Anatomi kl. 21 på 5:an??? Det är ju helt klart veckans höjdpunkt!
Kram kram GUnilla
P.s. Hälsa Ö-viksborna, speciellt mamman!
Anonym sa…
Ser du inte Grey´s Anatomi kl. 21 på 5:an??? Det är ju helt klart veckans höjdpunkt!
Kram kram GUnilla
P.s. Hälsa Ö-viksborna, speciellt mamman!
Tina sa…
Har aldrig riktigt fastnat i Grey´s, men jag tycker det är bra. Tjejen har följt det här hemma så jag har sett med henne ibland, men nu har hon inte gjort det. Jag vill gärna se Berg flyttar in, så kan jag ta lite datatid efter det :).

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen