Sjukling här

Innan jag fick barn så var jag inte sjuk ofta. Då kunde jag nästan gå och längta lite efter att vara så där lagom sjuk, så att man inte kunde gå till jobbet, men orkade ligga och se på film. Att bara vara hemma och rå om sig själv.

Nu är det inte roligt att vara sjuk, för familjen ska ju tas hand om ändå och det blir jag helt svettig av. Orkar heller inte prata och det är lite svårt när man har små. Tack än en gång Stockholm kommun att jag får ha syskon hos dagmamma 30 timmar i veckan, då får jag faktiskt lite tid att vila.

NU VILL JAG VARA FRISK!!!

Kommentarer

Anonym sa…
C-vitaminer, te med honung och sova så mycket det bara går - det är bra medicin!
Krya på dej vännen! /Gilla
AnnieeG sa…
krya på dig!! Hoppas du får en mysig och avkopplande helg. Kraaaam

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen