Play....

Gillar alla playsidor som tvkanalerna har på nätet. Jag missade Sommarpratarna igår, så nu ska jag kolla på det. Kaffe, bulle och soffa kommer att intas samtidigt.

Fick risotto igår, något som jag själv aldrig gör. Det var så gott och nästan hela familjen gillade det så det ska jag försöka ge mig på själv någongång. I grannhuset så står mannen mest för maten, jag blir så avundsjuk...

Hostar och snörvlar så det blir nog ganska lugnt idag hela dagen. Vill inte vara hemma från babysång på torsdag igen.

Kommentarer

Anonym sa…
Trevligt att bli bjuden på mat så där på en vardagskväll! Lyxigt!
Hoppas Tilda piggar på sig så ni kommer iväg på torsdag.
Kram

P.S. Har beställt SATC-filmen förresten, det var ju vi två som skulle se den ju.... :)
Kram Gilla

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen