Lilla tösen är fortfarande förkyld, snuvig och hostar lite, så jag har fått en liten släng av det också. I natt var hon vaken mellan 23 och 01.30, vet inte riktigt varför. Vet heller inte vad jag ska göra mer än att ge nappen och klappa. Så än så länge har jag slappat i soffan här på morgonen när hon sover ute i vagnen. Så skönt att kunna göra det. Det är så fint ute, men kallt, gillar inte att frysa, men det är jobbigt att vara för varmt klädd också. Ska ta en promenad efter lunch.

Var bjudna till familjen L på middag igår. Då jag redan hade gjort steken så tog jag med mig den. Idag är vi inbjudna till grannarna på middag. Lyx mitt i vardagen. Borde vara jag som bjuder alla på middag, jag som är hemma. Grannarna jobbar och sen bjuda in en stor familj, som vår, är bra gjort. Annars inte så mycket planer än för veckan, det är föräldramöten 2 kvällar och jag och K ska till Vällingby någon dag har vi tänkt.

Fick se 4 från klanen Gunnarson igår gå i mål i Hässelbyloppet och sen en tjej från kyrkan. Väldigt bra gjort av dem.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen