Fina hösten fortsätter

Vilket år detta har varit med årstiderna, kan inte ha prickat in ett bättre år att vara mammaledig på :). Njuter just nu av en härlig höst, det är så fint och skönt ute. På förmiddagen tog vi en promenad till kyrkan där det var höstmarknad. Sen har vi slappat lite hemma. Det är så skönt att kunna göra det, jag får bita mig i läppen, så jag inte säger vad vi borde göra. För det min man ska få känna är att han får en lördag som denna, då han bara får vara med familjen och ta det lugnt. Det är nyttigt för mig också.

Nyss tog jag en promenad till affären och hyrde "It´s complicated" och sen rensade jag lite äpplen i trädgården.

Just nu lägger mannen pussel, Joel tittar på bolibompa och Tilda tränar på att krypa. Myslördag på er!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen