Efter tio

Dags att duscha, la Tilda inne så jag skulle kunna ta en dusch. Känner mig betydligt bättre. Tror febern var det sista, svettades ut sista bacillerna, är lite trött i rösten bara.

Så nu är det fredag, jag ska försöka komma ut lite senare. Var väldigt kallt på morgonen, så jag väntar gärna ett tag, men med långkalsonger på så....

I eftermiddag åker vi in till stan. Ska ju bo på hotell på Östermalm i natt. Ska gå ut och äta någonstans i eftermiddag sen slappar vi på hotellrummet. Hoppas det är mysigt, plus ok tv. Imorgon tar vi nog en promenad ut på Djurgården, vet inte om vi ska göra ett Skansenbesök eller inte, vi får se. Är vädret som idag, så är ju Djurgården otroligt vackert.

Hoppas ni får en skön helg!

Kommentarer

Anonym sa…
Ha en underbar kväll/natt! Mys och må bra tillsammans!
Jag hoppas oxå att det fina vädret håller i sig i helgen. Jag och vovven ska gå spår-kurs hela lördagen & söndagen, med risk för att frysa häcken av sig...
Kjelle oxå sjuk, feber och förkyld, mycket som går nu. Hoppas att du är helt frisk nu!
Kram Gilla

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen