SAS Dagis film.wmv



Jag bara älskar den här reklamen. Skrattar gott varenda gång jag ser den på tv. Tilda har också börjat reagera på den och kollar efter tv:n när hon hör dem sjunga :). Pappan ser så härlig ut. Kan inte låta bli att tänka på många av mina manliga kollegor, säljarna som är kostymklädda och far från det ena mötet till det andra. Sen stannar de upp och är med sina barn emellanåt och blir några helt andra.

En av dem som man inte får kontakt med på jobbet pga att han är upptagen är väldigt aktiv på FB och där har jag fått en helt annan bild av honom. När han blev pappa så förändrades hans världsbild och en del värderingar tror jag. En dag skrev han att han reflekterade över alla affärsmän som var ute och flög. När han kom till incheckningen så var det bara kostymnissar där, han undrade hur folk hade reagerat om han kommit i clowndräkt. Haha, det hade jag gärna velat se.

Nu ska jag snart åka till jobbet. Gå på tjejlunch på den där dyra restaurangen, om ni minns att jag nämnde det en dag. Hoppas som sagt att de lever upp till priset.

Kommentarer

Anonym sa…
Ida frågade faktiskt igår om just den reklamen, hon fattade den inte. Hon trodde att man bara fick åka med SAS om man hade varit på dagiset först... :)Kanske vore nåt!

Hoppas du är riktigt hungrig nu så du får valuta för pengarna!
Kram Gunilla

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen