Offentliga toaletter

Joel är ledig idag och imorgon pga av planeringsdagar. Idag fick han följa med mig och Tilda på babysång. Eftersom han är hemma i kyrkan så var det inget konstigt. Han var själv i lekrummet medan vi sjöng, han kom upp till oss i slutet, vilket var mysigt. Sen var det fika som vanligt. Efter det åkte vi till Vällingby och åt på Mc Donalds. Gillar inte den Mc Donaldsen, det är så trångt vid kassorna och även där nere vid sittplatserna, men en trappa upp är det helt ok. Joel måste ha druckit mycket saft i kyrkan för han gick på toa där innan vi åkte, sen behövde han gå direkt när vi kom till Vällingby, sen en gång till och så en gång till...

Var in till Name It och Lindex och handlade lite strumpor och sånt som behövs. I varje fall så märker man vad dåligt det är med gratis offentliga toaletter när man är ute med barn. I vällingby är det bra, men när vi var i stan för några veckor sen så var det bara centralen och Mc Donalds typ och allt kostar. Det var någonting som var riktigt bra i Australien, det tänker jag ofta på när jag är ute så här. Puh, jag blir helt slut av att gå med honom i affärer så nu dröjer det ett tag igen.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen