Mår mycket bättre idag, skönt. Kände redan på morgonen igår att det skulle bli en sån dag som det blev i kroppen. Det är ju reumatismen som gör sig påmind sådär ibland.

Har varit hos K idag för att hjälpa till med flytten, men jag gjorde inte så mycket. Hon var i stort sätt klar. Jag hjälpte till med lite som skulle skruvas ner och sen tog jag hennes son ett tag. Imorgon går flyttlasset, härligt för dem. Och för oss :).

Ikväll blir det en lugn familjekväll, ev ska tonåringarna på tonår. Imorgon åker jag in till stan för att möta upp mina systrars döttrar, Linnéa och Felicia, båda på 10. De kommer med tåg. Så går vi lite på stan innan vi åker hem hit igen. På söndag eftermiddag så åker jag med bil med dem och mina 2 barn till A-a och stannar några dagar hos mamma och pappa. Ska bli mysigt.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen