Måndagspyssel

Har börjat rensa i köksskåp idag, men vad svårt det är. Vet inte var jag vill ha sakerna. Finns så mycket som jag kan slänga. Sen tar jag ner lite saker i ett förråd, då ser jag att där skulle jag också kunna rensa, så går jag in i tvättstuga och där kan jag också rensa, så..... Ja, det finns att göra. Tänk om man hade tiptopordning överallt, vilken härlig känsla :).

Annars är jag lite orolig för min pappa idag. Han har blött näsblod i 3 veckor, de har bränt honom en gång. Ambulansen hämtade honom i förrgår natt, men de kunde inte göra någonting åt honom på sjukhuset förrän idag så de åkte hem igen. I natt svimmade han, ambulansen var på väg att komma igen, men de tyckte inte det behövdes efter ett tag. De vet inte om det beror på näsblodet, mamma blev rädd att det var en stroke igen. Nu hade det lugnat ner sig och de har fått tid hos läkare vid 13-tiden. Hoppas de kan hitta en orsak och göra någonting åt det.

Kommentarer

Anonym sa…
Så mysiga höstbilder, hade gärna varit där å grillat med er!
Överdrivet med grejer finns det i våra skåp å förråd med, vet inte varför man samlar på sig så mycket...
Hoppas att din pappa blir piggare och att läkaren kan hjälpa honom! Han finns med i mina tankar extra mycket idag!
Kram Gilla

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen