Lördagkväll

Såg ni idol igår? Ska Madeleine eller Jamilla få sista platsen tycker ni? Jag tycker Madeleine, hon är så söt och Jamilla och slarvat bort sina chanser. Ja, vi får väl se på måndag antar jag. Sedan satt vi alla i ett var sitt rum här hemma, mysig fredagkväll....hm.... Jag såg på Skavlan i sovrummet och nattade Tilda, Joel sov i sitt rum, mannen satt i soffan och såg på film, grabben var i sitt rum och spelade spel, tjejen satt vid datorn i sitt rum. Mysig familj.... när man är många så har man behov av att vara själv ibland, men fredagkväll. Ja, ja.... ser inte ut att bli bättre ikväll.

Det är lördagkväll och inget bra är det på tv, så trist. Och jag är för trött för att läsa eller spela sällskapsspel. Har varit lite tung i huvudet hela dagen så nu har jag satt på kaffe, säkert lite för sent, men det visar sig när jag ska sova. Brukar inte dricka kaffe så sent så jag vet inte hur jag reagerar....

Vad gör ni en lördagkväll som denna?

Kommentarer

Lilla Li sa…
Kollar p Americads funniest homevideos m familjen:) ungarna älskar det! En mysig hemmakväll blev det idag.
AnnieeG sa…
ser "Här är ditt liv" med Lena Maria Klingvall, riktigt roligt att se lite av henne igen :-) Vad blev det för dig sen då?
Kramar
Tina sa…
Det blev "Här är ditt liv" för mig med, hon är ju så härlig Lena-Maria, hade 2 kollegor med i kören :). Sen har jag kollat på tv3play-"Ensam mamma söker"... Familjen är inte lika utspridd ikväll, men nästan, väldigt sociala...not!!! Trots det, mysigt. Nu är Tilda pigg, får se om hon kan somna med mig.
Sofia sa…
Det är bara att säga till om du vill att jag kommer ut och umgås, det gör jag gärna! Kram på dig :)

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen