Härliga höst

Det är härligt om det är sådana här dagar och att hösten inte bara regnar bort. Får hoppas det håller i sig lite. Har varit på babysång idag, alltid lika mysigt. Det är en mysig sångstund då jag och Tilda får mysa, sen är hon mer upptagen av att titta på roliga sångfröken, men men... Sen är det fika och det är ju alltid gott plus att det är roligt att sitta och prata med mammorna lite.

Ringde och bokade en hotellnatt i stan igår. Vann det på jobbet för ett år sen, minns inte hur. Presentkortet går ut 30/9, jag trodde det var sista oktober. Så typiskt mig. Men jag fick boka en natt i oktober, snällt. Så då är det jag, mannen och våra 2 små som ska övernatta på Östermalm en fredag - lördag i oktober. Mysigt. Gör mig ingenting att barnen måste vara med, Joel tycker ju det är mysigt också. Något att se fram emot för en annan.

Kommentarer

Anonym sa…
Åh, vad mysigt att få bo på hotell!!
I våran familj har vi en regel som bara gäller på hotell... endast där får man hoppa i sängarna.
Kan bli en kul kväll för Joel...
Kram Gilla

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen