BVC

Måste bara berätta. Jag ringde BVC för att höra om jag måste vara orolig över att min dotter inte vill äta mat. Jag sa att jag inte är orolig för hon är ju nöjd, men bör jag.....

Fick som svar lite tips vad jag kan tänka på:
Ge henne egen sked - gjort!
Testa vid olika tider - gjort!
Ge henne när ni andra äter - gjort!
Testa med rån, som hon kan ta i själv - gjort! (och det gillar hon, men det kan hon ju inte leva på)

Alltså inget nytt, allt hon sa har jag redan testat. Jag tar det som ett svar på att jag inte behöver vara orolig.

Hade nyss Jehovas vid dörren, förstår inte varför jag inte kan tacka nej till deras broschyrer. De hamnar ju ändå i återvinningen. Bättre att vara miljövänlig och inte ta emot dem, men jag vill väl vara lite vänlig. Säger alltid att jag inte har tid att lyssna på dem. Beundrar på något vis deras frimodighet. Är det deras jobb att gå runt så här? Det är ett ungt par som kommit senaste gångerna och de kommer alltid så här mitt på dagen. Ska kanske fråga nästa gång....

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen