Valet och kvalet

Sitter här och kan inte bestämma mig om jag ska åka in till jobbet eller inte. Tilda är inte feberfri än, men hon kan väl lika gärna ligga nerbäddad i sin vagn där som här. Eller är det dumt tänkt kanske. Eftersom vädret är som det är så kommer jag inte få så mycket annat gjort här hemma. Möblerna är nämligen inte färdigmålade, hade varit perfekt om jag hade gjort det igår, men Tilda var lite för hängig för det. Och nu är de blöta igen. Hoppas på helgen.

Fick lite rensat ute i rabatten och jag är väldigt glad för det ser ut som att vår fina vita ros börjar ta sig. Hoppas hoppas!!!

Nästa torsdag börjar babysång. Är lite sugen på att gå babysim också, men orkar man ha 2 inplanerade saker i veckan?! Vet ej. Ska tänka någon dag till. Ikväll är sista avsnittet av "hemliga prinsar". Har ni sett det? Mycket roligt. Typ "en prins i new york" fast på riktigt.

Kommentarer

Anonym sa…
Hemliga prinsar har jag missat helt, trist. Däremot såg jag nåt program från ett BB på 5:an igår. Jättekul!! Man kommer ihåg hur det var själv när man låg och skulle föda. Både jobbigt men härligt..
Kram Gilla

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen