Träna

Å vad jag längtar efter att få komma igång med träning. Jag har aldrig kommit igång med löpning eller powerwalk hur mycket jag än vill. Det är ju härligt att få vara utomhus och få träning. Nej, det jag trivs bäst med är gruppträning typ aerobics, box eller liknanade. Så nu ska jag försöka komma igång med det. Hoppas hoppas det går att planera in.

Tänk att elitidrottarna är tillbaka på bästa nivå så snabbt efter graviditet och förlossning. Det var en tyska i höjdhopp vá? Och idag Anna Lindberg - silver - ett år efter förlossning. Fantastiskt. Stort grattis till henne.

Undra om det är något fel på mig, jag börjar längta lite efter att Idol ska komma igång. Det är en mysig fredagskvällsunderhållning på hösten. Det bästa vore ju också om Solsidan kom med lite fler avsnitt innan utrustningen.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen