Rutinerna fortsätter med barn i huset

Idag börjar mannen jobba på nytt jobb. Hoppas så att det ska gå bra för honom och att han ska trivas. Själv är jag mammaledig ett tag till. Det är så fantastiskt skönt att man får vara hemma så länge med sina små. Speciellt en sån här tid när nätterna är lite jobbigare pga hosta. Tilda har fått 2 tänder, så det kan vara orsaken till febern och förkylningen.

I lördags var mannen och A ute och åkte mc hela dagen. K och barnen var här, vi hade det lugnt och mysigt. Joel är så snäll mot A som är ett år yngre.

Joel är ledig och hemma ett par veckor till. Han tycker det är mysigt att vara hemma och jag tycker det är mysigt att ha honom hemma. Ja, faktiskt, han pratar i ett, men han är väldigt mysig.

Mannen har varit hemma i 2 månader, så borde det vara jämt för alla som vill. 2 månaders ledighet på sommaren, så skönt. Jag trivs så med att vara hemma, och kan ha lite jobbångest när det är dags att gå till jobbet. Men det behöver jag ju inte ha för jag trivs ju så med att jobba också.

Kommentarer

AnnieeG sa…
Önskar Frazze lycka till på nya jobbet :-)
Ses i Kista och ta en matbik/fika nån eftermiddag när det passar? jag kan vara där kring halv fem, typ vilken dag som helst. Eller senare också för den delen, beroende på vad som passar för er planering. kramåpuss!

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen