Morgon- eller kvällspigga barn

Ja, vad är bäst egentligen?! Familjen L som vi umgås med, deras barn sover 19.30 i stort sätt varje kväll, men sen är de vakna vid 6 varje morgon också. Mina barn är lite småbökiga varje kväll. Det har gått i perioder för Joel, men det har nog varit fler sega kvällar än lätta. Fast sen har vi inte haft så många tidiga mornar. Idag t ex sov Joel till 7.30 och Tilda till 8. Det kan man ju inte klaga på precis, det är väldigt skönt.

Men vad är bäst egentligen? Vi blir ju ganska trögstartade varje dag. Det kan nog vara ganska skönt att komma igång på mornarna. Men jag har ju aldrig varit morgonpigg, så det är kanske jag som påverkat mina barn. Snart är vardagen ifatt mig också då jag ska gå upp kl 6 varje morgon igen, så jag ska fortsätta att ta dagarna som de kommer och njuta av mina trögstartade mornar.

Kommentarer

Anna sa…
Kul att träffa er också igen!! Saknat! Elvira längtar efter att få leka med Joel igen, I FRED som hon säger;) Njut av sovmorgnarna... Snart är det full rulle igen=) KRAM, dagmamman;)

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen