Halva familjen borta

Hade grannarna här igår em/kväll på fika och kvällsmat. Det är så roligt och bra att ha så trevliga grannar, som man vill umgås med. Efter de hade gått så packade pojkarna ihop och drog till Säter. Så nu är det jag och tjejerna hemma. Så har vi inte gjort förut, det känns roligt. Undra vad vi ska hitta på?! Behöver nog tyvärr ta en sväng till Veddesta för att byta ett insektsnät till vagnen, skulle hellre åka åt andra hållet. Sen är det rätt varmt idag med så jag har ingen lust att sitta på en buss för mycket.

Ja, nu ska jag duscha så får vi se. Hörrni det är sommar igen, visst är det väl fantastiskt. Jag hade nästan kommit av mig när det blev regn, för det är ju nästan badväder, men så blir det inte. Fast ut vill jag!!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen