En dag att minnas








Idag är det vår bröllopsdag. För 6 år sen så var vädret faktiskt som idag. Fin morgon, lite kallt, sen kom regnet strax innan vigseln, men avtog precis innan. Sen blåste det lite kallt, men härligt var det. Sitter här i min ensamhet och tittar på bilder och dvd och gråter en skvätt. Mannen hjälper A med målning i deras nya hus. Det är stort att finna kärleken!!!

En sångstrof från vår vigsel:
"Du ger mig kraft att gå när jag inte orkar stå. Jag andas in, du lyfter mig, kan du äntligen bli min. Äntligen vill du så vill jag allt med dig, det tog mig en evighet att finna dig, men nu plötsligt står du här. Äntligen vill du så vill jag allt med dig, det tog mig en evighet att finna dig, men den tiden var du värd. Äntligen så finns du här för mig."

Och mannen jag väntade på älskar jag mer för varje dag som går. Ser fram emot många fler år med honom. KÄRLEK!!!

Kommentarer

AnnieeG sa…
sådär ja, nu sitter jag här också och gråter. :-) Fina ni var, och är! Kram kram
Anna sa…
ÅH, vilka vackra bilder, vad fina ni är!!
Kul att få se=)
Kram, ses i morgon;)

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen