Blocket

Är trött idag, somnade framför bolibompa i soffan i morse. Joel försökte hålla mig vaken. Kände att vi behövde komma ut för att orka med den här dagen. Joel tog cykeln och jag gick med barnvagnen. Vi gick till finaste dagmamman, som var ute på gården med barnen. Mycket roligt att träffa henne igen och stå och småprata lite. Joel såg också glad ut över att se några kompisar. Vi fortsatte till affären, fick sällskap sista biten av bästaste nygifta grannarna, trevligt :).

Väl hemma, fix med lunch, äta lunch med alla barnen och nu sofftid igen. Har kollat runt lite på blocket. Är ju lite sugen på att ha en smidigare barnvagn, samtidigt så vill jag inte göra mig av med den vi har för den är bra när man promenerar här hemma. Och vill knappast ha 2 i hallen, så det blir nog att vi behåller denna.

Kul att kolla runt lite på blocket, märks att folk tagit semester även från den. Snart rullar det väl in en massa nya annonser när folk är hemma och börjar rensa och möblera om igen.

Kunde inte låta bli att kolla på uthyres hus utomlands också och en snabbis på fritidsresor, men det är inte aktuellt. Fast det är kul att kolla. Skulle även kunna tänka mig att ta en långweekend nära ett fjäll i höst. Det är fantastisk luft där då. Ja, vi får se. Vi trivs ju hemma var det ja..... :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen