Nattetid

Sitter uppe med Tilda och klockan är 03.40. Hon har blivit förkyld och fått hosta så det är lite jobbigt att sova. Vi har varit vakna av och till från kl 01, så nu tänkte jag att det är lika bra att gå upp ett tag så hon blir ordentligt trött. Så hon sitter nu och leker lite, men hostar däremellan stackars liten.

Visst är man trött, men nu börjar jag komma in i någon andra andning.

Har haft några sköna dagar. Svärföräldrarna var kvar till torsdagen. Vi tog en sväng till Barkarby tillsammans med dem. Ville bjuda dem på pizza hut, men där var det kö så det blev kebaben brevid. Tyvärr en liten miss då kebabköttet var tillfälligt slut. Ångrar mig så att vi inte köade på pizza hut istället, men det får väl bli en annan gång.

Igår - fredag så tog vi en tur i skogen. Vi hade med oss lunch och fika och satte oss på en klippa. Jättemysigt. Det blåste mycket, men det var sköna vindar. På eftermiddagen var vi inbjudna till grannarna på fika, vi blev även kvar på middag. Mycket trevligt :).

Jaha, vad ska vi göra nu då tro?!?!

Kommentarer

Anonym sa…
Läste ditt blogginlägg högt här, du bloggar mitt i natten du... det har jag inte provat på ännu... kanske lika bra det. Hoppas ni fick sova en längre stund nu på morgonen istället för i natt. Krya på dig, Tilda!
Kram Gilla

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen