Hemma och slappar




Kanske tur att det blivit svalare ute då vi inte är helt pigga. Annars gillar jag den tropiska värmen som varit och skulle gärna vilja ha mer av den :).

Jag var ju sjuk när vi åkte, sen fick Tilda feber, jag blev dålig i magen och nu är det Joel som har feber.
Vi hade i varje fall några härliga dagar i Oxelösund, solen sken på oss, vattnet var skönt, minigolfen vann jag :) och campingen var lugn. Ja, det var lugnt och mysigt, precis så som vi ville ha det.

Här hemma har jag inte orkat så mycket, jo lagat mat och tagit hand om barnen, medan mannen har tvättat, tvättat, städat husvagnen, tvättat, handlat och tvättat. Väldigt tacksam över honom. Idag på Kristinadagen så fick jag ett par örhängen. Tack min goa make!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen