Var är värmen

I lördags gick det inte att sitta ute som jag hade tänkt, trist, men det gick bra ändå. Igår var det lite skönare så vi kunde sitta ute under markisen då det regnade. Idag har vi också suttit ute, men det är inte jätteskönt. Jag vill ha värme...

Fint dop igår. Det var stora tjejen som döpte sig, roligt när de väljer den vägen :).


Tittade på Hairspray på tv igår, men när jag såg att tjejen hade den i sin bokhylla så gick jag och la mig och ska se klart på den idag istället.

Annars är jag lite trött på mig själv, att jag har så lätt för att ha så mycket åsikter om allt och alla. Skulle ibland bara vilja gå i livet och inte tänka så mycket, vara lite "titt-i-det-blå", men sån är inte jag. Risken är att jag kan trampa någon på tårna eller såra, så förlåt mig om ni upplevt att jag gjort det. Jag jobbar på detta...

Kommentarer

Anonym sa…
Äh, det är väl bra att ha åsikter och kunna tycka till om saker och ting. Ibland kan jag känna precis motsatt, att jag bryr mej för lite lixom, inte tar ställning.
Men jag gillar dej och mej har du aldrig trapat på tårna.
Stor kram Gilla
P.S. Å du undrar var värmen är; den är på Sicilien from typ imorgon... :)
Tina sa…
Hm...Sicilien ja... :)

Tack Gilla!!!

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen