Övriga dagar

Sen har vi haft några fler sköna dagar i A-a hos mor och far. På lördagen kom min bror med barn och stannade till söndagen. Syster G med sina 3 barn träffade vi också en del. På söndagen åkte de till Ekbacksbadet, men vi valde Högsjön, dit kom även syster M med man och yngste son lite senare. Där ute var det så skönt som det brukar vara och riktigt skönt i vattnet, men alldeles för mycket mygg, så Joel fick alldeles för många bett. Han reagerar starkt på dem tyvärr så han fick ett par jobbiga nätter, stackarn.

På måndagen fick jag träffa väninna Å med hennes barn, vilket var så mysigt såklart.

Idag åkte vi hem. Mannen har klippt häcken och jag har rensat lite i rabatterna och bland blommorna. Vilka otroligt varma och sköna dagar vi har, det är så härligt.


Joel och Carl B leker med vatten


Tilda och Frida B, som är 6 veckor yngre


Härliga och fina Åsa





Mamma med mina guldklimpar

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen