Mysig familjekväll

Har svärföräldrarna här. Jag och svärmor har suttit länge i köket och pratat medan karlarna ser på fotboll. Tjejen har fått spela spel med farmor. Hon skulle vilja att vi spelade spel lite oftare, vilket jag tycker om, men det är inte alltid man orkar efter att de 2 små har krävt sitt.

Imorgon ska vi ha en välsignelsestund för Tilda i kyrkan ihop med familjen L som välsignar sin lille Elias. Mina föräldrar och 2 äldsta syskon kommer också. Vi kommer bjuda på lite lunch och fika i kyrkan, sen får de följa med hem hit om de vill. Hoppas verkligen på lite bättre väder imorgon. Att det har regnat idag har bara varit bra för gräsmattan, men jag tycker synd om de som slutade skolan, för jag tror det fanns några kvar, som slutade idag.

Trevlig helg vänner!

Kommentarer

Singh sa…
Guds välsignelse till Tilda och E! Kram på er allihop!
Tina sa…
Tack! Kram tebaxs

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen