Midsommarafton







Det blev en mycket lyckad midsommarafton. När vi kom fram så gick vi till midsommarstången, ingen dans för vår del, men det var trevligt att träffa lite folk jag känner och sitta och fika i gräset. Sedan blev det en lång kväll, som vanligt, hos familjen Jonsson ihop med familjen Gustafsson. Mycket god mat och glada skratt och djupa samtal. Precis så mysigt som jag förstod att det skulle bli.

Barnen hade också roligt tillsammans trots åldersskillnaden. När vi åkte till mina föräldrar mitt i natten så sa Joel: "Jag önskar att Ellen (6år) och Oliver (11år) ska vara hos oss någon gång". Jag messade det till Ellens mamma och fick till svar, Ellen säger: "Tack Joel! Jag älskar dig för mycket nästan". Och när jag säger det till Joel så säger han: "Jag älskar Ellen för mycket, hon är så söt". Och det tycker han verkligen så det är så roligt. Gullungar!!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen