Midsommar med "gamla" vänner

Är sommaren här nu? Så skönt ute även idag och vi har varit vid stranden. Tänkte först att nej jag orkar inte åka dit för då måste jag tänka ut och göra lunchmatsäck innan, men så fick jag se Leila på morgontv:n göra en rissallad och gjorde den. Det blev mycket gott :)

Även idag blev det lite lek med Joel, bokläsning, mat, fika och amning. Joel och mannen var så länge vid strandkanten och lekte så de badade, i stort sätt.

Efter stranden åkte jag till V-by, handlade lite kläder till mig, de 2 små och mannen. En korg med smarrigt innehåll till familjen vi ska till imorgon. Vi åker till A-a, kära vännerna Jonsson bjöd hem oss till sig. Har inte träffat dem på länge så det ska bli väldigt trevligt. Sedan stannar vi ett par dagar så vi även hinner med att träffa Å som ska komma till sina föräldrar med sina små :).

Det ser ut att bli fint väder, så vi kommer nog hänga vid Högsjön som nu har hunnit bli 22 grader varmt och varmare blir det nog i helgen.

Så glad midsommar på er vänner och ha en riktigt skön semester ni som börjar med det nu :).

Kommentarer

Singh sa…
Önskar er en härlig midsommarhelg!

kram C
Anonym sa…
Låter som om Ni har haft sköna dagar här hemma.
Vi själva kom ju hem till kanonväder, bara att fortsätta sola och bada... :)
Saknar dej så och vill gärna träffa dej snarast! När kan vi ta det?
Kram Gilla

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen