Avslutningsfester

Har haft så mysiga dagar i A-a. Barnen har myst, mamma och pappa har myst och jag har också myst. Har hunnit med att leka lite med Joel, promenerat då han cyklat och fikat....

Studentfest i Örebro. Först var vi till skolan vid utgången, en snygg och glad student. Ska lägga ut bilder när jag får tillgång till kameran igen. Sen tog vi och åt på pizzahut som hade god buffé. Han med bokhandel också innan det var dags att åka hem till studenten och min brors vackra hem. Säger bara wow, så vill jag också ha det. Allt nytt och ordnat och i stil med varandra. Ja, det var så snyggt. Är jätteglad för deras skull. Alla mina syskon kom, inte riktigt alla syskonbarn, men de flesta. Joel satt för sig själv med lego, som han hade med sig, i köket, men sen kom han igång och lekte med kusinerna. Härligt. Tilda charmade och log mot alla ;-). Hellyckad eftermiddag/kväll.

Sen åkte vi hem direkt efter frukost idag. Så tyvärr Gunilla, det blev ingen promenad i A-a, även om det hade varit jättemysigt såklart.

Väl hemma hade min goa man städat och lagat mat, så skönt. Så vi åt, sen vilade jag lite innan det var dags för nästa fest. Konfirmationsfest i Jakobsberg där tjejen har gått. 22 tonåringar och ett gäng unga ledare. Så härligt gäng, förstår att hon har trivts. Det var en rolig fest, ledarna började med att sjunga en sång som de skrivit till konfirmanderna, såå rolig. Sen fick konfirmanderna redovisa det de lärt sig, också roligt och bra. Sedan blev det mat och fika. Imorgon är det konfirmationsgudstjänst, som vi också ser fram emot. Trevligt med fester :).

Kommentarer

Anonym sa…
Träffade din mamma på stan i A-a och hon sa att ni precis hade åkt hem. Skönt att ni hade haft det så bra där och i Ö-o. Mysiga kort du lagt ut både här å på FB!
Kram Gunilla

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen