Vilken kväll

Om ni läst mitt tidigare inlägg så kan ni se att jag svabbade golvet tidigare idag. När jag ska plocka undan middagen så tappar jag cola flaskan, får cola på golv och kylskåp. Tar tid att torka upp, 2 barn vill ha uppmärksamhet, men jag ville inte låta det ligga och klibba in ännu mer. Klibbigt blev det ändå.

Sen bad Joel om popcorn, det är inte ofta han ber om godis så jag fixade micropopcorn snabbt. Han åt 2 st, sen var han nöjd. Dags för honom att sova så tjafsa vi lite som vanligt och Tilda var ledsen. Joel tillät i varje fall att jag var med Tilda. Så han somnade ganska fort ändå. Skönt.

Det blev tacos. Joel sa: "Mamma, jag gillar sån här mat". Kan nästan tro han hade läst min blogg ;-). Trots att kvällen med barnen blev som den blev så gör det inte så mycket nu, för klockan är inte så mycket än.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen