Trött och ont

Var så trött idag när jag vakna. Kan inte klaga på att jag är småbarnsförälder, för barnen låter mig sova gott. Sov säkert 7-8 timmar i natt (inte i streck dock). Kunde först inte förstå varför jag var så trött. Solen skiner och jag vill bara ut. Glömmer liksom bort att min sjukdom gör mig kronisk trött och idag var det lite värre med både tröttheten och värken. Trist är det, men samtidigt kan jag acceptera det och då ta det lugnare en sån här dag. Ska gå en promenad med mina barn nu. Mannen spelar innebandy.

Hade mycket trevligt igår med vännerna i Bålsta. Det bli rätt så ytligt när man har småbarn, för skulle vi börja prata djupare så skulle vi bara bli avbrutna. Kan sakna det, men så är livet nu.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen