Stenar

Jaha, så var det konstaterat att jag har gallsten. Jag var till Sophiahemmet igår och de tog ultraljud. Stenarna syndes tydligt, men läkaren kommer återkomma till mig med diagonos och behandling. Jag vill inte opereras nu med en gång för då måste jag sluta amma. Får väl se vad de säger. Nu var det ett tag sen jag hade ont och då kan man leva med det tror man. Men nej, det ska bli skönt att bli av med dem och slippa de där anfallen. Sen är det ju ändå bra att tänka på vad man äter....

Idag skiner solen igen och det är varmt ute. Så härligt. Har faktiskt inget direkt planerat idag. Jag städade igår, så idag kan jag unna mig lite tid att bara sitta i solen, om jag orkar.

Väninna G ringde igår och undrade om jag ville se "Sex and the city 2" med henne och det vill jag ju såklart. Eftersom Tilda är så lättsam så tror jag att det går att lämna henne hemma om hon får äta precis innan, men det går nog också att ta med henne för hon gör inga väsen av sig heller. Vi får se när det blir, men det ser jag fram emot ;-). G påminde mig om att det var ett tag sen jag la upp bilder, så det ska jag göra nu.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen